Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Začátkem prosince jsem měl možnost o současných vztazích EU a Ruska debatovat s poslancem Evropského parlamentu Liborem Roučkem při novinářské návštěvě Bruselu. Na moji přímou otázku, jaký má EU plán B, když selže ve vztazích s Ruskem diplomacie, nebyl schopen odpovědi. Přirovnal jsem současné Rusko k předválečnému Německu a letargii EU k zaslepené novodobé Mnichovské dohodě, na což mi pan Rouček odpověděl, že to je zcela jiná situace a Rusko vyhrocení vztahů nepřipustí. Máme začátek března, uběhlo jen pár měsíců. EU stále hledá "diplomatická řešení". Žvaní a žvaní. Rusko jedná přesně jak jsem předpovídal. Velmi rád bych si o tom s panem Roučkem dnes popovídal znovu. Takže, jaký je plán B, pane Roučku???

1 0
možnosti
JS

Po dlouhé době jsem slyšl od pana Roučka názor, který považuji za korektní. Bohužel se liší  od názoru oficiálních představitelů EU.

0 0
možnosti
AS

A21d21a94m 33S37t43a43v15a

26. 2. 2014 12:59

"...která finančně profitovala z postsovětského hospodářského chaosu ..."  : autore, můžete mi to přeložit do normálního jazyka?

0 0
možnosti
AS

A52d52a30m 18S22t53a32v41a

26. 2. 2014 12:57

http://www.youtube.com/watch?v=qtqQeJ315nw      : Je to montáž, nebo skutečnost?

0 0
možnosti
PF

P47e83t35r 47F14o56j36t66í78k

26. 2. 2014 12:38

Včera jsem Vás, pane Roučku, ve svém blogu o ČT24 a panu Veselovském trochu pohaněl. Omlouvám se Vám, ve studiu jste mi připadl trochu tvrdý a arogantní vůči tomu investičnímu bankéři. To, co píšete dnes, to je pravda. Ukrajina bude pro EU tím nejtvrdším ořechem, který kdy měla skousnout. A tlaky budou. Docela bych řekl, že do teď to byla pro EU brnkačka. Teď přichází prubířský kámen. Bylo by potřeba, abyste byli přesvědčiví. Lidé čekají, že to zvládnete. Držím Vám a tím pádem i sobě palce.

0 0
možnosti
Foto

ta je mimo hru....asi je dobře, že ji dostali ven, ale na prezidentku má trochu moc másla na hlavě

1 0
možnosti
IH

Mimo hru je poněkud i pan Rouček. Co jsem zaregistroval, hned po jejím propuštění bylo řečeno, že si vězení sice nezaslouží, ale na premiérování to už také není.

1 0
možnosti

Nestačím politiku sledovat tak soustavně, ale vidím to obdobně. Zdá semi, že Tymošenková stejně už přeřazuje na vedlejší kolej.

Kéž bychom i my dokázali špatné politiky vypískat!

Zatím si je tam hýčkáme, až jsou z ODS, TOP 09 nebo ČSSD. Nedemokratických, klientelistických, tunelářských, pseudopravicových i pseudolevicových se zbavit neumíme!

:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS