Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77o66s58e15f 38K73o96u49b17a 8151910393771

Budu vděčný za správnou informaci.

V roce 1994 EU a Ukrajina podepsalysmlouvu kde se EU zavázalo, pokud se Ukrajina vzdá A zbraní, budejí zaplaceno 140 miliard EUR. Ukrajina po odtržení od SSSR bylatřetí nejsilnější velmocí v atomových zbraních. Ukrajinapodepsala, A rakety byly odvezeny, ale do dnešních dnů nedostaliani cent. Pravda či ne?

EU se ze všech sil snaží sepsatdalší dohodu s konečným výsledkem, nedlužíme nic, a změnit naUkrajině vládu za každou cenu. Ta legální vláda, jakoukolivnovou dohodu odmítla. Pravda či ne?

Dále, jedna parta uvádí, že Arakety skončily v Rusku. Druhá, že byly odvezeny do Texasu a zderozebrány. Kam se A rakety opravdu dostaly?

Jak to po pravdě je?

0/0
24.3.2014 8:41

M22i26l49a70n 53R61a75d80e91k 3527386121421

byvaly doby kdy se japonske deti ucily ve skolach ze Cina napadla Japonsko za druhe svetove valky. Tak to dokonce za te valky drze tvrdili. A jak to vypada, Ukrajina napadla pokojne Rusko, paklize to nebyla dokonce EU

+1/0
23.3.2014 22:12

J34a26n 32R56á54ž 1739753524600

Vážený pane europoslanče!

Byly doby, kdy jsem si myslel, že je užitečné vést s Vámi a Vašimi názory efektivní polemiku. Dnes jste se dostal, tím co publikujete, a to nejenom na těchto stránkách,  do polohy natolik úsměvné, že  Vaše články komentovat, či s nimi polemizovat postrádá jakýkoliv význam.

+4/−1
23.3.2014 20:13

M27i34r58o94s30l15a63v 42P64e32t85r 1342890128671

Je to jako kdyby pacientovi s rakovinou léčili bolavý palec. Rakovina=nezaměstnanost, zadluženost... bolavý palec=banány, žárovky...

+1/0
23.3.2014 20:01

M10i12r11o73s10l85a23v 29P13e94t49r 1792260598591

Stejnou měnu nemůže mít velmi silné Německo a Francie, a naproti tomu slaboučká Itálie a Řecko. Zvládne štíhlá žena osm knedlíků? Stačí kulturistovi dva knedlíky? Měna se určuje mj. i dle produktivity, exportu...Euro není ekonomická, ale POLITICKÁ měna.

+4/0
23.3.2014 19:57

M27i63r35o61s97l25a21v 58P41e70t26r 1582860158251

V 19:03 dávám dostatek argumentů.

0/0
23.3.2014 19:49

P18e44t24r 64F56o51j71t12í51k 4730135144550

Copak někdo mluví o agresi? Slovíčkaříte. Já třeba Vám vyčítám politickou nezodpovědnost a manipulaci s davem pro politický prospěch. Proto tvrdím, že zodpovědnost za ty mrtvé má unie

+4/−4
23.3.2014 19:32

T98o79m34á47š 81K14y14s32e98l37a 2139521877534

Tvrdit to můžete, to je ta dnešní demokracie. Ale jinak to je blbost. Mrtví jdou na vrub Putina.

+5/−4
23.3.2014 19:42
Foto

I69v13o 82C36i36l24i86c86h 1150652601134

A taky Putin může za tu včerejší bouřku a dnešní sněžení u nás.

+4/−3
23.3.2014 19:52

M18i55l60a82n 86S94l20a65v59í60k 5455784758814

Putin, pokud se nepletu vlezl na Ukrajinu.Ne naopak!:-)[>-]

+4/−2
23.3.2014 21:34
Foto

I11v92o 19C16i20l22i67c97h 1120982671464

A? Pořád v tom nějak nevidím souvislost s mrtvými na Majdanu.

+2/0
23.3.2014 23:12

J76a89n 67R22á74ž 1689853784950

A kdo může za ty mrtvé na Majdanu? Jenom proboha  neříkejte, že Putin. To byste se naprosto ztrapnil!

+5/−1
23.3.2014 20:35

I58v70e25t49a 18K41o32l92á18ř66o14v60á53-22B93a77u97e55r 3482452194522

Moc pěkná, dobře srozumitelná a logicky podaná uvaha, která jasně ukazuje, jak mnozí v EU myslí.  Protoze jen ve svobodné demokracii, jak znamo, se muže země svobodně vyvíjet. S velkým zájmem jsem a souhlasem jsem si přečetla Váš příspěvek.

+3/−1
23.3.2014 19:27

T61o24m49á28š 30K96y47s84e76l92a 2969851527314

Diskuze se rozjela dle všeho očekávání. BlogIdnes ovládli buď přátelé Klause, nebo Macha, nebo Bobošíkové. Je tady ještě pár jedinců co fandí Vandasovi.

Sdělte prosím, co je v současné etapě vývoje EU lepší než EU?

Zjednodušná teze, NEBÝT V EU, není argument.

Děkuji za ponaučení, třeba se k vám přidám. :-) Ale to by musely být argumenty skutečně věrohodné a ne žádné kecy.:-)

+3/−2
23.3.2014 19:12

M92i66r11o79s44l15a92v 41P63e85t32r 1762730448761

Pane Kysela, byli jsme před vstupem do EU svobodný, suverenní stát. Co tak vrátit to zpět? Proč by to nešlo? Island vrátil přihlášku do EU. Británie chce dělat referendum o výstupu z EU. 60% lidí v EU je proti EU. V Rakousku má eurorealistická strana 30%! V ostatních zemích tyto preference také rostou. Máme novou stranu ND, která je perspektivní .Přibývá lidí, kterým to konečně začíná docházet...EU je nenapravitelná.

+3/−4
23.3.2014 19:29
Foto

A22l46e42n86a 15K18u10l98h89a21v35á 9553325885216

Prosím o doložení těch 60%. Z jakých zdrojů jste čerpal? Nevnímám EU jako ideální orgán a doufám v jeho transformaci. Na druhou stranu určitá zjednodušení v rámci EU (jednoténé nabíječky na telefon, určité právní garance speciálně pro zkorumpované Česko) vítám. V otázce přílišného zasahování v margináliích souhlasím a je to téma současných jednání EU. Mohu jen věřit a podporovat politiky v tom, aby se i v rámci současné krize zabívali důležitými problémy a strukturou EU. Při cestách západní Evropou a delším pobývání v Jižním Tyroslku jsem snahy vystoupit z EU nezaznamenala. Ale to není směrodatné. Problém nevidím v EU jako takové, ale v ekonomické krizi. Možná je nebezpečí, že rostoucí nespokojenost obyvatel s globalizace a ekonomické krize se bude vrhat na EU, ale bohužel jsou problémy mnohem hlubší. Prostě země a trhy nejsou neomezené a globalizace s korporáty, zejména americkými...a právě před nebezpečným zákonem volného obchodu amerických korporátů, před nenutností označovat GMO atd. se může Evropa v rámci EU ochránit. Tam vnímám její sílu.

+5/0
23.3.2014 19:37

M63i67r69o71s83l40a53v 68P10e14t58r 1302600638941

Paní Kulhavá, ekonomice nejvíc škodí regulace, dotace. Zbytečně to podporuje korupci, nezaměstnanost, zdražuje to zboží a služby. Clinton- Všechno je v ekonomice, blbče. Já dodávám, kdo chápe, at si laskavě škrtne poslední slovo.

0/0
23.3.2014 19:41
Foto

A52l32e13n17a 63K55u63l98h46a22v91á 9673215685186

Dotace nevnímám dlouhodobě také jako smysluplné. I v rámci ČR bychom si neměli zvykat na dotace z EU. Na začátek to může být zajímavé, ale leckteré projekty to oslabilo a některé projekty byly i nesmyslné. (např. hra svěceného pro pár diváků za stovky tisíc...atd.). Ohledně např. zemědělství je problém: Dotace mají svůj význam, ale také svá velká negativa. Nejsem jejich příznivcem a do budoucna bude systém jiný, EU si je vědoma, že toto je nefunkční přechodný (nechce se mi vysvětlovat proč) hybrid. Popravdě krom podpory místního zemědělství a soběstačnosti neví moc co dál a bez dotací čeká svět, který je globalizovaný směrem všude nebezpečí nekvalitního či z levné pracovní síly pocházejícího zboží i v  této ...fair trade je jednou z věcí, kterou podporuji. V rámci globalizace, kolonialismu a korporátů už nevnímám volnou ruku trhu jako tak bezpečnou. Jaká řešení nalezneme, to by mě fakt zajímalo. Tam zatím nápady žádného ekonoma nedosahují.

+1/−1
24.3.2014 1:08

P58a69v51e51l 31K64u16r12a59l 5461684770420

řešení se povětšinou nabídne nejefektivněji samo když ho aktivně nikdo nehledá.

0/0
30.3.2014 19:10

M81i55r87o49s44l93a67v 13P52e24t35r 1652100678331

Paní Kulhavá, díky socialistické ekonomice EU  státy BRICS ekonomicky předhání všechny evropské státy. Doufám, že tato fakta vám postačí. EU skutečně škodí. Jsem všemi deseti pro spolupráci, ale svobodnou. Pokud by EU prováděla liberální ekonomiku, budu ji propagovat všude od rána do večera.

+1/0
23.3.2014 19:44
Foto

A41l98e90n54a 88K77u19l42h39a45v29á 9523705945766

Věřím též v rozvolnění v této oblasti a nalezení nových tvarů spolupráce.

0/0
24.3.2014 1:11

T31o26m89á33š 52K32y26s10e15l16a 2549261857314

To jste mohl napsat hned. PaS dnes ND a zítra jak?

Akční program = neuskutečnitelné vize. Ne, nejste populisté, nejste hospodští diskutéři. Jste mimo realitu. Touha a přání je otcem myšlenky. Takový program nemá šanci na realizaci.

Jediné co se povedlo, a asi to vaše hnutí potřebuje, je reklama pod vašimi stránkami nad diskuzí.:-)Úspěch muže=MAXXES

0/−1
23.3.2014 19:41

M95i82r52o66s72l36a77v 50P37e66t20r 1402120638311

Pane Kysela, moc se těším na vaše komentáře i ostatních hujerů 24. května. Budete dost zklamáni. Lidé nejsou hloupí a začínají se probouzet. Žádný strom neroste do nebe!!! Každá velká říše časem padla. I tato Říše velkoněmecká, kde vládne soudružka Merkelová, nemůže být věčná.

+1/0
23.3.2014 19:46

M61i76l84a96n 67S98l79a88v33í23k 5225294618774

Rozpadne se sama ale lépe jí pomoci a netrápit se.:-)[>-]

+1/0
23.3.2014 21:36
Foto

I17v11o 85V97a51s54i50c27e27k 3320211784633

Je smutné, že lidi s vašimi názory mohou způsobit právě to, že nás Rusko pokoří vojensky, tak jak to udělalo v historii s agresory vždy. Vy se možná necítíte agresorem, ale to je vám prd platné, až vás bude Rus posílat do gulagu. Já jsem přesvědčen, že se EU srala do věcí do kterých neměla a celé to podělali. Bohužel takové názory mají i představitelé současného režimu. Chovají se jak řidič novic, který dostal na náledí smyk a dál tvrdošíjně dupe na brzdu.

+5/−2
23.3.2014 19:29

M88i33r58o17s90l30a68v 16P23e56t71r 1882970618191

Pane Vasícek, s prominutím, žijete v minulém století. Svět se úplně změnil!!! Politicky i ekonomicky!  Strašit Ruskem je hloupost!

0/−2
23.3.2014 19:33
Foto

I21v37o 30V62a30s63i40c41e74k 3340681884213

Já nestraším Ruskem, já říkám, že Rusko jen reaguje na problémy, které EU legitimizuje. Mě je hrubě odporné, že EU legitimizuje nacistickou vládu.

+3/−1
23.3.2014 20:21

M58i67l73a56n 29S26l10a98v63í14k 5385414198254

Svět se nemění.To jen tak vypadá.Vše co se děje má paralelu v minulosti.:-)[>-]

+2/−1
23.3.2014 21:39
Foto

A92l54e23n18a 52K91u41l16h89a12v57á 9573105585906

Ohledně Ukrajiny to je složité...uvažovat o přístupu Ukrajiny bylo z mého pohledu v řádu věcí, sama jsem ale pro přijetí nebyla: EU má takto problémy velké a další destabilizace..na Majdan podle mě dostupných informací nepřišla EU jako organizace, ale jednotliví sympatizanti jednotlivých zemí, možné důvody rozebírám ve svém posledním článku. To je kontraverzní, ale ne státnicky ve smyslu EU. Jak to vnímáte Vy? Kde konkrétně a u kterých lidí vnímáte zásadní chyby?

0/0
23.3.2014 19:41
Foto

I83v82o 31V41a57s57i55c81e24k 3680811614193

První zásadní chyba je buď neinformovanost nebo ignorance:

1)Ukrajina uzavřela s Ruskem smlouvu na které byl závislý chod státu i ekonomiky. V té smlouvě je jasně uvedeno - a ruská strana na to i upozorňovala, že neposkytne úvěry a další výhody, když dojde k podpisu dohody s EU. Janukovyč se choval jak blázen (jako když někdo jedná o smlouvě o pronájmu, když už jednu uzavřel s jiným nájemníkem). Samozřejmě i to šlo řešit, ale příslušné finance by musel nasypat někdo jiný.

2)21.2. podepsali ministři EU s opozicí a vládou, prezidentem dohodu. Pravý sektor dohodu neuznal a násilím obsadil parlament, vládní budovy atd. Za nejasných okolností vznikla vláda (přítomnost ozbrojenců Pravého sektoru v parlamentu). Politici EU ji bez mrknutí oka uznali a to když zahájila svoji činnost vyhlašováním zákonů zvětšující napětí. Od té doby je situace na Ukrajině nestabilní a EU to ignoruje propaganda zastírá. Také se vůbec nevyjadřuje k nacistům ve vládě - a ti lidé vůbec nezastírají, že jsou nacisté, Strana Svoboda se otevřeně hlásí k tradicím 14.divize SS. - přehlížet takové jevy je značně riskantní

3)Odmítnutí ruského návrhu zřídit mezinárodní komisi pro vyšetření násilností. Ukázalo se, že střelci stříleli i z budov obsazených Pravým sektorem a hotelu Ukrajina (lidi z Eu a opozice). - 

4)Odmítání jednání a vedení štvavé válečné kampaně. - Stačí se zamyslet, kdyby bylo to, co tady píší různí Roučkové, tak nezbývá jiné řešení situace než válka. Ona už probíhá, jen si toho ti naši politici nevšimli. Rusko získalo fakticky Krym, my zatím jen papírově Ukrajinu (stačí se podívat do historie jak se o těch věcech potom z odstupem píše). - Je docela i možné, že to tak i Rusko nechá a problémy zůstanou nám.

Kdybych byl konspirátor, tak bych i řekl, že to ti politici dělají právě proto, aby k obsazení Ukrajiny Rusko vyprovokovali, protože kdyby jim zůstala Ukrajina "na krku" tak nemají řešení, takže s ní asi nepočítají.

+3/0
23.3.2014 20:48
Foto

A57l32e91n31a 21K47u46l86h60a25v25á 9963795525766

Pane Vašíček, toto vím. O jednotlivých sympatizantech jsem psala v rámci mezidobí. Vnímám problém podobně jako Vy a problém stále trvá. Vlastně dokud to EU nepochopí a nezačne skutečně jednat, bude patová situace. Sankce nic nepomohou. Je těžké soudit EU, právě legitimnost a nelegitimnost jednotlivých uskupení a událostí...když to jde tak rychle za sebou a hranice jsou tak tenké...no a máme docela těžký diplomatický problém. Nechtěla bych teď být diplomatem...

0/0
24.3.2014 1:18

M71i98r70o25s50l17a79v 31P16e98t60r 1672470718971

A smlouva s EFTA? Tam je normální liberální vzájemný obchod, žádné zákazy, příkazy, dotace..Důvod, že o nás nestojí, je mimořádně primitivní. Každý stát má zájem na vzájemné svobodné a volné spolupráci v obchodu a podnikání.

0/0
23.3.2014 19:31
Foto

A48l70e39n31a 57K66u19l35h46a61v21á 9143325665156

Pane Kyselo, nejsem fanda dnešního stavu EU, ale na druhou stranu jsem v poměrně přímém kontaktu s jedním europoslancem, tak vím, co dobrého tam dělají a že se skutečně neflákají. Tento europoslanec je zároveň členem skupiny, která má na starosti restrukturalizaci EU. EU si sama uvědomuje, že bude muset v budoucná řešit zásadníjěí otázky a zároveň ponechat státům větší svobodu. Bohužel více se dočkáme asi až v druhé polovině roku. Poslanec, o kterém hovořím, tak pravděpodobně bude zvolen, takže bude ve své práci pokračovat a jeho i současné úsilí nebude vyhozeno do koše. Ovšem problém ekonomické krize šanci vyřešit nemají, protože i nejlepší ekonomové na mezinárodních konferencích nemají řešení. Předpokládají, že systém padne, jen se neví kdy a jak. Kladou důraz na jiné, než komerční hodnoty, funkci rodiny, tvorbu občanské společnosti, gloklalizaci místo globalizace....vlastně v podobném trendu, např. v zemědělství postupuje i EU. Např. kvóty za chvíli skončí a trh se plně otevře, což mnozí lidé nechápou, co může znamenat...Jaké jsou Vaše inspirace?

0/0
23.3.2014 19:55

M44i76r14o77s20l25a96v 65P21e11t76r 1112850318591

Paní Kulhavá, poslanec Havel, z ČSSD, který už nežije, říkal-hlasuji tak jako ostatní. Takže mechanicky souhlasil jak většina. A většina je tam z Německa, Francie...Kdyby hlasovali v našem zájmu, tak by neschvalovali tajivé nesmysly jako banány, žárovky, kurníky,máslo, rum, marmeláda, zabijačka, akáty...

+1/0
23.3.2014 19:59
Foto

A78l98e24n61a 75K54u67l57h93a19v61á 9723345625396

Nemyslím poslance Havla. Popravdě u europoslanců mě hlavně zajímá, jak hlasují (někteří to uvádějí i na svém FB), co se jim daří prosadit a smést ze stolu. Pokud nebudeme volit do EU parlamentu, budeme jako poslanec Havel.

0/0
24.3.2014 1:21

J13a57n 63S10e64d82l62á68č61e82k 4514141281

Autor píše: ,,EU nenese žádnou zodpovědnost za to, že nyní Rusko porušuje mezinárodní právo.´´

To je naprostá lež. Kdyby EU nevyprovokovala na Ukrajině masakr, nemuselo by Rusko zasahovat. Putinovy kroky jsou jen logickým důsledkem toho, co tam provedl západ, především EU.

+7/−6
23.3.2014 18:49

T30o79m65á33š 14K86y82s22e89l69a 2909601767294

Ten masakr vyprovokoval Putin. To vám uniklo?

+5/−5
23.3.2014 19:00

M20a67r57t52i72n 12J80i97r29o46u84s66e75k 7256395615788

A jak toho docílil, když se střílelo z budovy obsazené Pravým sektorem?

+6/−1
23.3.2014 19:02

T34o49m48á37š 23K53y37s68e47l79a 2269221867724

Vy jste tam byl? Já ne. Vy jste pro levý sektor. Potšč vás Putin.:-)

+2/−1
23.3.2014 19:14

T48o87m63á52š 10K13y39s77e12l46a 2319591287474

sorry - potěš

0/0
23.3.2014 19:15
Foto

A46l20e66n81a 37K89u65l20h37a91v96á 9243305835356

Ano, eskalace napětí západ-východ to je. Ale na to jsem upozorňovala už loni a hlavní osu vnímám i čistě v obchodní sféře. Korporáty USA se tlačí i na Evropu a zároveň celý západ na východ..když si jenom vezmeme chování supermarketů...jako kobylky...kočovníci..Upozorňovala jsem na to na FB už loni na jaře. Prasklo to zrovna na Ukrajině a zrovna kvůli EU a na druhé straně Janukovičovi napojenému na Rusko...ale problém vidím hloluběji. Ne v EU úřednících, ale konzumní společnosti a slabých stránkách kapitalismu jako takového. Jak to vnímáte Vy? Které konkrétní hluboké příčiny vnímáte? Které spouštěcí? Která prohlášení a které kroky podle Vás vedly skutečně k prasknutí napětí a nebo prostě jen prasknutí (které by nastalo později jinde) umožnily?

0/−2
23.3.2014 19:47

M32i63r84o42s73l46a77v 22P72e39t58r 1492560478121

Paní Kulhavá, masakry začaly od nepodpisu!!!. Není o čem diskutovat. Kdo tam dovážel ty tuny pneumatik, kdo zajištoval celé tři měsíce stravu od rána do večera. Nezaměstnaní radikálové dostali dobře zaplaceno, kolem deseti tisíc v korunách denně.  Normální pracující lidé by násilím nevnikaly do parlamentu, neřezali by obličej, nevyřezávali oči... Proč tehdy EU mlčela a proč nechce vyšetřit viníka? Doufám, že vám to došlo, cui bono? Nikomu z nás se nelíbila minulá vláda, ale představte si, že bychom  násilím vnikli do sněmovny. Policie by to nechala být??? Proč ležícího policistu kopalo pět lidí a nikdo mu nesměl pomoci? Jestliže tehdy EU mlčela a odmítá to vyšetřovat...!!

+2/0
23.3.2014 19:54
Foto

A15l62e34n88a 31K36u23l44h84a96v16á 9383605705556

Pane Petře, souhlasím s Vámi. Jen hledám hlubší příčiny. Skutečně jsem vnímala, že k něčemu takovému v oblasti Ruska dojde. Popisujete konkrétní události a je to vpořádku. I EU leccos zazdila. A některé její kroky dál naprosto nechápu a budu se na to ptát znova a znova europoslanců. Nejsme ve sporu. Jen bych nerada zapomněla na ten hlubší kontext. Ten neviditelný a dlouhodobý. Určité napětí ve světě vygeneruje určité události. Ty je třeba řešit, ale i - potom- tu základní nerovnováhu a problém.

+1/0
24.3.2014 1:25

M85i82r54o51s78l81a45v 27P54e11t68r 1962930528781

Paní Kulhavá, EU je předehra NWO. Zasvěcení ví, o co se jedná. Jde o záměr přivést celý svět do chudoby. Už někteří velmi dobře informovaní zjistila, že není žádná náhoda, že ve světě vládne levice, u nás vládne levicová vláda, levicový senát, levicový ÚSTR, levicový ÚS. Není žádná náhoda, kdo by zvolen za ombudsmana, atd. Proto jediné řešení je odchod z EU. Rozpad EU je zákonitý, at si to přejete, či ne. Je to jen otázka času. Čím později, tím víc to bude bolet. Al jen ty obyčejné lidi. Island vrátil přihlášku do EU, V Anglii bude referendum o výstupu z EU, v Rakousku má eurorealistická strana 30%, v mnoha dalších státech vzrůstá počet příznivců eurorealistických stran. Lidi se konečně probouzí, protože nezaměstnanost a drahota se stále stupnuje. Porovnejte si ekonomiku naši i EU před pěti, deseti, patnácti lety...Stabilně se zhoršují tyto údaje o nezaměstnanosti, HDP, zadluženosti. Jak můžete například z Prahy znát problémy v Čiernej při Čope? Jak může jediný moloch kontrolovat 28 států a statisíce obcí? Je všeobecně známo, čím větší město, tím větší anonymita, čím větší panelák, totéž. Jen na vesnici si vidí do talíře. Čím větší kolos, tím větší nemožnost kontroly. Dotace=zdroj korupce. Příjemný den.

0/−1
24.3.2014 6:39

M50i19r72o34s85l43a88v 40P62e97t19r 1292980458661

Paní Kulhavá, příčina je v socialistické regulaci, zákazech a příkazech a dotacích. Každý ekonom vám potvrdí, že liberální ekonomika je ideální. Jedině ta roste stále víc. Důkazem je naše ekonomika před vstupem do EU. Důkazem jsou i evropské státy, které nejsou v EU. Budte si jistá, že Ukrajina v RU bude směřovat do chudoby, zatímco Krym půjde opačným směrem. Totéž bude platit o každé zemi, která vystoupí z EU. Je nesmysl, aby velmi silné a slaboučké státy měly stejnou měnu. Umělá devalvace v případě zadluženosti má svůj význam. Řekové s drachmou by neměli s placením dluhu takový problém. Na Řecku je vzorně vidět, jak je EU neschopná kontrolovat jednotlivé státy. Něžná revoluce byla podraz a konečně to mnozí lidé začínají chápat. Kdo na tom dnes vydělává.. Cui bono?

0/0
24.3.2014 6:44

M18a27r50t27i52n 74J93i14r67o30u68s44e79k 7866625385288

Doufám pane Roučku, že budou mít voliči dostatek odvahy, nevolit do EU  Parlamentu lidi, jako jste vy.

+9/0
23.3.2014 18:44

T90o16m55á96š 64K36y83s21e95l51a 2919531697614

Proč?

0/0
23.3.2014 18:47

J46a81n 86S92e51d56l76á98č13e55k 4144141131

Protože Rouček je extremistou, který upřednostňuje zájmy socialistického svazu jménem EU před zájmy našeho státu.

+4/−1
23.3.2014 18:51

M27a97r19t52i10n 68J89i37r92o88u68s52e89k 7656155555328

Jeden z důvodů. Ty další jsou podpora fašizující se západní poloviny Ukrajiny, podpora jednání se zjevně hnědou vládou v Kyjevě, která se dostala k moci násilnou, ne demokratickou cestou přes volby, nectění dohod uzavřených představiteli EU s bývalou vládou, neochota vyšetřit události na Ukrajině a jednostranná propaganda proti Rusku.

+1/0
23.3.2014 19:02

J11i60ř97í 67Ř32e61z91n92í20k 2812510916125

Velmi zjednodušeně řečeno, je to nějak podivné, když socdem poddporuje nácky,

0/0
23.3.2014 19:16



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.